zaterdag 10 februari 2018

waar was je te zaterdag




dus vele toestanden van zelf-hypnose-toestanden; de bedoeling is, om myzelf gedurende integraal februari, volstrekt te deprogrammeren; toegevend aan de tendens van deze tyd, ben ik myzelf de voorbye decennia veel te erg aan het inkapselen geweest, ik moet terug naar die god die ik als kind was, totààl zorgeloos; maar door die experimenten ben ik vanmorgen pas om één uur smiddags wakker geworden - en dan nog maar doordat rocco james conan my kwam wakker schreeuwen.
    vervolgens de héle dag als alleenstaande papa met de twee schatjes op stap geweest. ook in dierenwinkels en zo. het erge is, dat myn echtscheiding nu op handen is - mollie en kikzelf, willen àbsoluut een tam ratje in huis halen, maar luv zegt dat ze dan stopt met onze relatie. het is een totale pat-stelling, want dat tamme ratje moét er komen - al begryp ik voor 1000 procent ook wel hààr standpunt. alleen heb ik teveel respect voor myn eigen standpunt: in de werkkamer doe ik 10.000 procent myn goesting. of ik moet dood.
    "met de konynen ben ik ook al in de living geweest!"
    "ja - op drie jaar tyd één keer!!!"

Geen opmerkingen: