dinsdag 25 september 2018

actua

Vitalski Twee het is beter om op victor te stemmen, dan op my. dat zeg ik jullie zeer eerlyk. op my stemmen, is stem-versmos. 
maar: om my als nachtburgemeester opzy te schuiven, zal er veel meer nodig zyn dan zo'n banale verkiezing. het antwerpse nachtburgemeesterschap gaat van vader op zoon. dwz ik blyf nachtburgemeester tot 2031, wanneer myn zoon 18 wordt, en dan neemt die het van my over. je zal ons al werkelyk letterlyk moeten onthoofden op de grote markt, om dit te voorkomen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Zoals ik op mijn facebookpagina meldde: "Groet en eerbiedwaardige dank Vitalski voor deze mooie woorden. Ik beloof hierbij dan ook plechtig dat als ik verkozen word, ik onmiddellijk de titel "nachtburgemeester" aan u en uw nazaten laat en genoegen zal nemen met de titel "24u-schepen". Vanuit deze functie kan ik dan ook het instituut van uw nachtburgemeesterschap bewaken en voor de toekomst verzekeren."
en dat meen ik! Leve de Nachtburgemeester!

Vitalski zei

love