vrijdag 21 september 2018

state of being, 21 september 2018

zeer behaaglyke rustdag tussen twee drukbezette gebergtes in... dan wel, alsnog, een soort hygiënische arbeid verricht, liggende in de zetel, voeten onder een deken; telephoons in verband met agenda's, mails in verband met financiën. en dit alles net zolang, totdat myn twee zalige kindjes van school terugkeren...
    het blyft ook jobs regenen, langzaam maar zeker begin ik een steenryke man te worden... twee nieve optredens en een nieve column-opdracht, allemaal gewoon voor opgebeld geworden...
    tussendoor een paar blaadjes lezende, in het polemische geschrift "nietzsche versus wagner". je vermoedt in zoiets zware kost, maar in waarheid is nietzsche heel erg leesbaar, krankzinnig interessant... hy wilde aan zyn tyd ontsnappen en daar is die ook totaal in geslaagd, vandààg moet je dringend over zyn vragen nadenken...

hierover was ik wel ontroerd vandaag; ik had het al gemerkt, maar intussen heeft mollie het ook stiekem aan haar mama toegegeven; dat ik wel de liefste papa van de wereld ben - maar dat zy zich, als ik haar van school kom halen, naar haar omgeving toe eigenlyk beschaamd voelt over my...
   

Geen opmerkingen: