woensdag 16 juni 2010

a day in a life

















doordat ik nog steeds zo extreem aan het kuren ben, ben ik totaal hyperkinetisch en kan ik geen vyf minuten meer op een stoel zitten; toen dick turpin gisteren langskwam om correcties door te nemen aan m'n autobiografie, "ik slaap als een croissant", vertrokken we dan ook meteen wéêr naar een bowlingcenter, ditmaal te kapellen, dat overigens goedkoper is dan dat van antwerpen.
turpin zei:"het enige dat voor my telt, is dat myn eindscore boven de 100 moet zyn" - maar hy strandde telkens op 99!!

2 opmerkingen:

JPke zei

net gekomen aan het hoofdstukje met het bezoek aan Reve, de vergelijking met Hölderlin en Goethe, gaf me kippenvel, kben nog maar eens onder de indruk

Vitalski zei

ik moet zeggen dat ik dat hoofdstuk ook zelf, ook binnen het geheel, erg bijzonder vind...