zaterdag 19 juni 2010

state of being - - - 19 juni


een paar bezorgde telefoons gekregen, vanwege de 'state of being' van eêrgisteren, dewelke ik immers beëindigde met het vraagstuk "misschien moet ik myn gezicht veranderen" - ik wil my daarvoor nu excuseren, soms is een beetje doorzagen een literair genre voor me, ik "kan heel goed zagen", al zeg ik het zelf; maar ik geloof dat als ik écht zou klagen of kreunen, dat ik dan een toek op myn bakkes zou verdienen, gezien het gezegende zyn dat my te beurt viel...
    myn kuur duurt nu alweêr twee maanden, wat niet eens de bedoeling was, maar ze gaat me zo goed af dat ik er niet meê kan stoppen... geen druppel alcohol, geen speldenkop vlees... geen saus, geen mayonaise, geen boter tenzy vervaardigd uit kokos - etc, ik hoef niet in herhaling te vallen...
    ik deed vandaag een klein interviewtje voor goedele...een langer gesprek had ik met de deejay maarten smet, voor het prince-feestje in de white cat te gent: ik dacht dat het volgende week was, maar het is volgende màànd pas, dan zal ik daar een paar uur lang prince-specials draaien... dus zo bolt alles in waarheid voort en voort...
    wisten jullie dat ik jullie heel graag zag, beste vitalski-bloggers... ik kan my helemaal laten gaan hier...

4 opmerkingen:

els c. zei

en ge weet dat wij u ook graag zien, hé ! x

JPke zei

inderdaad Vitalski, het is wederzijds xx
fijn weekend en succes nog met je kuur

Dirk Turpin zei

we kunnen gewoon niet wegblijven van deze blog, ook al zitten we in verre gebieden. X

Kristomurti zei

We love you til the bitter end, Vital!