donderdag 28 februari 2013

lectuur

een dag heeft maar 24 uurs. nu ik eventjes een zuigeling en een peuter in huis heb, zyn er sommige dingen waar ik géén tyd voor heb.

vreemd genoeg lydt myn schryven er niét onder; hoe het kan, weet ikzelf niet, maar dié productie gaat onverwyld voort. (ik schryf nu wel veel retorische dingen, wat je immers kan doen terwyl je met die kinderen byvoorbeeld gaat zwemmen (dwz, byvoorbeeld, nadenken over:"by welke medeklinkers heb je je bovenlip niét nodig...")

wat er wél onder lydt: ik zie tegenwoordig nul, nihil, totààl geen films meer. en voorts: ik heb praktisch geen sociaal leven meer (voor luv is het nog erger.)

gelukkig: hoe het kan, weet ik niet, maar ook het lezen gaat onversaagd wél voort. daarover gaat het vandaag: wat heeft het jaar 2013 tot dusver opgeleverd aan boeken?

Geen opmerkingen: