zondag 22 april 2018

uit het schriftje

-check de dichteres aya sabi.

-check ook eens de film over lademacher, "buying the band", met naar het schynt een uiterst onhandelbare nina hagen...

-het idee voor een uiterst simpele conference, "over myn leven", op basis van een powerpoint van veelal photo's uit photo-albums, en dan maar gewoon zeggen:"daar ben ik naar school geweest", "dat was myn eerste lief", "dit hier was myn slechtste optreden ooit", etc. moet dat méér zyn? mogelyke titel:"als ik toen geweten had..."

-"requiem voor een printer". nu ik een nieve printer heb; wie maalt er om die vorige printer? hoe weinig eerbied (nul komma nul) kunnen we nog hebben voor onze werktuigen? een wever in de 19e eeuw had zeker een betere relatie met zyn weefgetouw.

-maar dat gedicht, "requiem voor een printer", zal nooit worden geschreven: omdat ik er simpelweg geen tyd voor heb; ik versnipper onder de mini-opdrachtjes.