dinsdag 11 september 2018

state of being, 11 september



rocco james conan een halfuurlang wenen, doordat 'ie nooit graâg naar school wil. ik was er op den duur helemaal wakker van. dus was ik om halfnegen reeds in het oud badhuis, voor technische prullaria - oneindige rompslomp, kapotte p.a., gordynen links maar dan moeten al die lampen anders, et cetera; om tien uur by "doctor phone", voor een nieve battery in m'n smartphone... en daarna tomatensoep in het onvolprezen eethuis "exqui". waar ik dagelyks ging zitten uitblazen toen ik, zeven jaar geleên, met "de oranje houtzagery" een reeks speelde in het klokhuis. dat waren ook mooie tyden...
    we komen tyd tekort maar voorts amuseer ik my rot met die musical, en guido blykbaar ook, hy zei: we moeten zo een gehele rééks musicals maken!!...
   

Geen opmerkingen: