zaterdag 28 december 2019

afterLink



klaar voor de routine... die gaat als volgt... enigszins uitslapen, correspondentie; de hamster inspuiten met anti-biotica, de krant lezen; cluedo spelen met de kinderen (eenvoudigweg nooit kunnen winnen), een halfuur inslapen in de zetel... myn toilet maken - en dan: op naar the barn, met de fiets; dit nu nog zeven maal op ry. doet denken aan de gentse feesten, als je daar een stuk hebt lopen - maar dan wel met dit zeer aangename verschil, dat ik nu in het beste stuk van antwerpen zit, in plaats van in dat verre, eenzame tochthol...
    het idee dat dit "vacantie" is, dat ik straks weêr naar school moet, die tredmolen in, is eigenlyk volledig abstract en onbevattelyk...
    die prince-lezing is inmiddels eindelyk af. hoeveel uren daarin zyn gekropen, voor zo'n eenmalig event, wil je niet weten. maar okay: het is een labour of love... ik dacht: ik heb niks meer te zeggen, maar nu ga ik toch weêr moeten schrappen...
    voor het slapengaan, lees ik altyd nog stevig door in één of ander stripverhaal, heden een rebooted blake & mortimer... de europese strip, ik snap niet hoe ik die jàrenlang nààst my heb gelegd, dit is een puberale passie die weêr helemaal terug oplaait...

2 opmerkingen:

Luc zei

Prince eenmalig? Waarom enkel in Nederland? Hier zijn toch ook Prince fans!

Vitalski zei

tja... alleen vanuit nederland was er die vraag...