maandag 24 februari 2020

dreamer


haha, ik droomde dat fleur pierets, de schryfster, met wie ik ooit wel eens bevriend was, in een schandaal zat verwikkeld met prins laurent. evenwel ging ze nu een constructief telephoontje krygen van royalty-kabinetchef jacques van yperseele, die haar eruit zou redden - en wat ik, naêrhand beschouwd, toch wel byzonder grappig vind: wie droomt er nu van van yperseele?? anno 2020 dan nog? helaas: die man belde haar dus op, in het geheim, maar ikzelf nam  op, in fleur d'r plaats; met als een gevolg dat van yperseele meteen woedend inlegde, en met de zaak niks meer te maken wilde hebben.
     later droomden-ik dat ik tezamen met geert beullens en guido belcanto te voet onderweg was naar een optreden. we hadden er kei-veel plezier in, en stelden alvast onze playlist samen. algauw hadden we minstens één liedje teveel. "schrap dan maar één van myn liedjes," zei ik. "neenee," zei guido, "schrap er dan maar één van my." was dit niet sympathiek, van die goede man? zelfs als je van hem droomt, is hy zo vriendelyk...

Geen opmerkingen: