zondag 26 juni 2022

editoriaal


twee tamelyk langdurige, heftige dagen achter de rug, en morgen alwéér zo'n uitgebreide fuzz (overdag optreden in deStudio, savonds proclamaties), inclusief vroeg opstaan; daarom weinig blog vandaag, alleen die paar prachtige photo's hieronder.
    wel vlug eventjes opwerpen dat vandaag een prachtfeest voor me was. van smorgens tot savonds kwamen er sexy mensen naar me toe gelopen, zeggende: "wy zyn al jarenlang fan van u,"  of ook: "myn moeder is verliefd op uw stem," of ook: "jy bent zoals altyd het hoogtepunt van dit festival."
    echt.
    geneigd zou ik zyn om te zeggen: "dit kon ik goed gebruiken, na die rare ervaring in oudenaarde gisteren"; myn eerste twee interventies gingen er daar wel goed in, maar de derde en laatste interventie was byna (niet helemaal) een soort nihil in zeventien kruisen; voor een rumoerig "publiek", dat voor de helft zelfs maar amper scheen te beseffen dat er überhaupt iémand stond op te treden.
    maar: toch kan ik dit niet wérkelyk zeggen. want ook gisteren was alles byeen fantastisch. ik ben wel kinderlyk fier en bly met succes - maar: ik heb het echt waar niet NODIG.

Geen opmerkingen: