woensdag 26 april 2023

dreamer


ik was weêr samen met myn ex, alsof het nooit anders was. zyzelf en een paar vrienden deden een driedaagse soort van leger-opleiding. als wederhelft ging ik meê, gelukkig niet om ook zelf aan die opleiding deel te nemen. militaire speeches, je spullen afgeven, etc. op het terrein was niets in orde, deuren die niet meer open konden, etc. ik kreeg al snel heimweê. alleen in myn slaapkamer in de centrale was ik zeer bly, pitouche te mogen aantreffen. *** er was aan ons huis een breed balkon, waar ook de buren op konden, zodat we geen privacy meer hadden. die buren gaven op dat balkon een wild feest, hoewel het vroeg in de ochtend was. met myn broêr tom ging ik kyken naar een w.k.-match, waarin belgië meêdeed, op een groot scherm. de eerste goal, voor belgië, was jammer genoeg al gebeurd toen we binnenkwamen. de gerant van de zaak zei dat we niet zo dicht by het scherm mochten komen, toen dachten we "fuck dit", en ging weêr weg... *** de kempenkrak live voor een goed gevulde, diepe zaal. myn speelpartner steven van gool kwam echter net iets te laat, zodat ik de muziektrack waarmeê we zouden openen, opniéuw moest spelen; toen vond ik echter die juiste track alsmaar niet meer terug. het publiek vond dit geklungel gelukkig best grappig maar zelf kreeg ik er een punthoofd van... (de laatste tyd zyn myn dromen, anders dan onlangs, voos van atmosfeer; niets mag, niets kan, alles slaat een beetje tegen.)

Geen opmerkingen: