maandag 19 juli 2010




Begin doorgestuurd bericht:

Van: Vitalski <vitalski@pandora.be>
Datum: 14 juli 2013 22:49:28 GMT+02:00
Aan: "vitalski ." <vitalski@pandora.be>
Onderwerp: Doorst.: schets niet gedaan



Begin doorgestuurd bericht:

Van: Vitalski <vitalski@pandora.be>
Datum: 14 juli 2013 14:46:56 GMT+02:00
Aan: "vitalski ." <vitalski@pandora.be>
Onderwerp: schets niet gedaan

schets niet gedaan

mijn god wat heb ik verkeerd gedaan
hoe kan ik het laten gebeuren
waarom heb ik jou alleen laten staan
voor en leugen die ons kwam verscheuren

we waren tesamen een café ingegaan
ik bestelde voor jou een likeur
dan was er die dame die iets te spontaan
naar me toekwam van bij de deur

ze vroeg lieve jongen waar kom jij vandaan
vanwaar die exotische geur
en streelde zeer zeker mijn eigenwaan
ik speelde vanzelf een charmeur


en zij was waarschijnlijk en nymfomaan
de mooiste van het trottoir
d'r handen d'r heupen d'r hals als een zwaan
raakten een gevoelige snaar

e zei ik wil er met jou tegenaan
en ze verscheurde d'r strake peignoir
dan gaf ze mij een zoen en in de slagtand van de maan
trok zij ons toen uit elkaar

ik zei ik ben nog nooit vreemdgegaan
zo'n gedoe kan mij cht niet bekoren
toch bleef mij aanzwepen, bleef ze mij slaan
tot ik begreep nu ben ik verloren

de volgende dag bij het kraaien van de haan
alleen op café en op kantoor
alleen bij het idee aan jouw enkele traan
en van die vreemde vrouw geen spoor


mijn go wat heb ik verkeerd gedaan
ik kan het gewoon zelf niet verklaren
hoe loet ik nu zonder jou nog bestaan
naar waar kan dit vlot nog varen


na alles wat je met mij hebt doorstaan
na al mijn ellende
is onze rlatie kapot voortaan
en mijn huishouden is een bende

waarom heb ik jou geen aandacht gegeven
toen in dat café
ik wil toch alleen maar met jou kunnen leven
ik heb geen behoefte aan twee



trok zij ons uit elkaar

dit is om bij te treuren
bij wie kan ik nog gaan leuren
hoe kon ik mijzelf zo besmeuren
hoe kon ik dit moeiteloos goedkeuren
was het de schuld van de slagtand van de maan

Geen opmerkingen: