dinsdag 21 mei 2019

dreamer


in zeer opwindende strakke hotpants zat myn eigenste luv bij een kerel achterop op zyn motor, een sjopper. opwindend maar hartverscheurend tegelyk. van een andere motorryder, die er te lang over deed om in gang te geraken, kreeg ze diens omvallende vehikel tegen haar knieën, maar dan wat later was het iemand ànders wiens knieën waren verwond, terwyl luv toch gewoon weg reed.
    later droom ik dat ik op de gitaar begeleid wordt door charlie en carl, dwz dé oorspronkelyke bezetting van myn punkgroepje "de living tornado's"... we zyn eigenlyk op toer met guido belcanto maar dat lappen we aan onze laarzen, we spelen alleen onze eigen muziek...
    nog later droom ik dat ik stripverhalen aan het tekenen ben, terwyl twee vrienden van myn broêr serge in m'n gezellige atelier binnenlopen en zich overal overdreven meê mbeoeien. toch lukt het my om daar boven te blyven staan.
    nog later droom ik dat luv met haar kleêren nog allemaal aan in een zwembad springt. wat raar, da's toch niks voor haar zo'n roekeloze handeling...

Geen opmerkingen: