zondag 15 december 2019

state of being, 15 december 2019



de school-examens die ik moest afnemen, grepen zeer vroeg in de examen-periode plaats, waarna ik ook meteen àlle correcties secuur doorvoerde én invoerde - met als gevolg, dat ik nu precies al teveel dagen lang totaal niks meer met school te maken heb. deels knabbelt dit aan myn zielenrust; precies of er staat ergens een tuinhuis in brand - dat ik éigenlyk zou moeten blussen. temeer daar ik my nog 'ns obsessief aan het verliezen ben in een gloednief stuntgedicht ("de gluiperd", heet dit, qua titel), en dit soort van linguïstiek maakt altyd wel een beetje angstig; "waar ben ik meê bezig??" je zit soms letterlyk twee uur lang op één woord te stouwen, - bah!!
    maar goed, het moet dus juist af zyn (althans toch min of meer) voordat de corvee weêr begint...

Geen opmerkingen: