woensdag 8 juli 2020

state of being, 9 juli 2020

halfnegen savonds. een vreemd ogenblik; by m'n huishouden in wissant aan de keukentafel, waar ik zonet, jammer genoeg, een zeer smakelyke tas koffi heb omvergestoten; maar myn schoenen heb ik al aan; om subiet, rond tien uur savonds, de baan op te zoeken, in myn eentje naar huis zullende ryden. voor dat radio-programma; morgen-avond, dwz donderdag-avond, kom ik meteen weêr terug.
    de rit zelf is een prettig vooruitzicht, doordat ik nu reeds een heleboel podcasts heb klaarstaan... alleen stress voor het tanken; de bak is praktisch leêg, maar het eerste tankstation is in mannekesvere, en dat station is écht waar behekst, de laatste zes keren dat ik daar halthield LUKTE HET NIET EENS om te tanken, àlles loopt daar altyd in het honderd...
    het weêr op de dyk vandaag, was ruig maar toch zonnig. de lucht kleurde zilver. een zeemeeuw kwam op myn handen zitten. het strand lag er opmerkelyk verlaten by...
    hier in wissant slaap ik snachts in de zetel in de living; iets dat my heel erg aan staat. van myn 26e tot myn 38e sliep ik ook meestal in de living. de huiselyke bedryvigheden laten zich dan meer geleidelyk naar het slapengaan worden omgebogen, zonder dat je met pak en zak moet verhuizen of een trap op moet etc.

Geen opmerkingen: