donderdag 27 januari 2022

dreamer


ik droomde dat ik alzheimer had. ik moest vier uurs lesgeven, maar na het eerste uur zat ik al terug in m'n auto; pas toen besefte ik: ah ja - - ik moet nog een volgende les geven!! en ik was myn jas ook vergeten, ergens... ik liep terug - maar: terwyl ik stapte, wist ik niet meer waar ik naartoe ging. ah ja - naar die school terug... ik kon het lokaal moeilyk vinden, ik herkende de weg niet meer. eens toch daar, bleken een heleboel leerlingen inmiddels aan het spybelen te zyn, in de hall echter slechts. myn telephoon was "gehacked", zodat ik myn agenda ook niet meer kon oproepen - toen dacht ik wel: dit is typisch zo'n droom waarin je je telephoon niet kan lezen... *** in navolging van myn type "victor glorieux", speelde ik dit keer een charme-zanger in een rolstoel. ik zag het personage vanbuitenaf, dwz buiten myzelf, ik zweefde er schuins boven, en vond dit een zeer geslaagd ding, dit figuur; zeer grappig en geloofwaardig...

Geen opmerkingen: