zaterdag 4 februari 2023

normaal gezien

normaal gezien zou hier de rubriek zyn gekomen genaamd "waar was je te zaterdag."

evenwel, ik was werkelyk nérgens.

normaal gezien zou ik myn kinderen hebben vergezeld naar de lotto arena om een musical te gaan bekyken, niet voor die musical, maar voor myn kinderen; toen het zich liet opmerken dat myn kinderen door tientallen vriendjes werden vergezeld, zodat ik toch maar tot lucht voor ze werd, zag ik myn kans schoon om eens dubbel en dik te profiteren van een onverwacht avondje eenzaam thuis!...

zodoende weêr kunnen voort-arbeiden aan myn prince-lezing, die ei zo na werd afgelast vanwege een writer's block. nu hijs ik my toch wél integraal daardoorheen; inmiddels ongeveer ik my in de helft wetende...

kik besef nu pas dat binnen twee weken die krokusvacantie nog verdere mogelykheden biedt voor dit huiswerk. dus ik bedoel: ik moet niet myzelf geselen met schuldgevoelens als deze notities nu weêr voor eventjes de kluis in gaan.

ik ben een superster. ik ben een kruising tussen prince, toon hermans en andy warhol - dié eigenaardige drie. ook ben ik één dag in de week ziggy stardust...

Geen opmerkingen: