zondag 5 februari 2023

state of being, 6 februari 2023


morgen na school meteen naar leuven, lesgevende tot halftwee doch moetende optreden in de kul om drie uur. echt waar. total stress. gelukkig: ik ga niet zelf moeten ryden, romeo spinelli doet dienst... kan ik terwyl m'n ogen eventjes dichtdrukken.

toen ik ging lesgeven, lag myn carrière aan duigen; ik moést wel "gaan werken", namelyk inderdaad: "voor myn centen". evenwel: inmiddels zyn we drie jaar verder, en heb ik, als performer vooral, zo krankzinnig veel job, en verdien ik zo belachelyk veel geld, dat ik die school klaar en duidelyk weêr niet meer nodig heb - én, inderdaad, zelfs byna niet meer gecombineerd kryg. doch ziehier: ik WIL er nu niet meer meê stoppen. ik WIL lesgeven, ik wil vooral deel uitmaken van dàt lerarencorps, hetwelk ik hoogacht, en omtrent hetwelk ik derhalve vereerd ben, er deel van te mogen uitmaken.

voorts ben ik opnief aan het corresponderen geweest met gary valentine, founding member of blondie, auteur van de grote hitsingle (de doorbraak-single) "touched by your presence". het is wel een beetje wacko, maar het gebeurt: we zyn aan het bekyken wanneer hy die song gaat komen performen in de dinsdagclub. de vraag is reeds niet meer, lezers, OF hy dit zou willen doen, maar alleen nog maar, komende van london, wannéér...







Geen opmerkingen: