ook daarstraks, net als gisterenavond, geregisseerd aan "pech en geluk", in het seeftheater - daarstraks echter, bovendien, plotsklaps merkbaar doorgestoten tot een hoger niveau van spel. de teksten zyn nu ongeveer gekend, en mathematisch is het decor uitgewerkt - dus: nu kunnen die mensen echt spélen, en kan ik op details beginnen te werken. wat kolossaal veel deugd doet, of course... ook goed dat de ploeg quasi voltallig was, eindelyk die groepsscènes.
alles is contrast. dat is myn belangrykste inzicht als artiest. hoe zuiverder alle contrasten, hoe beter.
regenweêr doorbrak vandaag de droogte van de voorbye juli-week. tussendoor sliep ik wel opnieuw op het terras - maar heb ik dus, een kwartier lang toch, letteryk in de regen geslapen. zeer dunne regen, die duidelyk voorby zou trekken - maar het is ergens toch een demonisch iets om te doen... ik voelde die druppels en ik dacht: hier slaap ik door."
"hey rocco - ben jy niet al te lang aan het gamen?"
hy stopt metéén.
"ik zeg toch niet, dat je zo diréct moet stoppen, toch??"
anyway, in plaats daarvan is hy in zyn eentje naar mekanik stripwinkel gefietst. was totààl nieuw; de Grote Stad In. - ik was wat bly dat die heelhuids terugkwam (niet met een boek, maar met een beeldje van captain america...)
gisteren zitten schryven tot zes uur smorgens. na het oneindige gekreun en gezeul de voorbye keren telkens wanneer ik het verhaal van nele moest aanpakken, had ik daar gisteren eindelyk ineens een "flow" te pakken; dus ik dacht: die moet ik nu laten uitvaren tot op het bot. vandaar.
verraden worden, doet pyn aan het hart, en het beschadigt je geloof. maar verraden worden, is wel goed voor je zintuigen. je ziet alles schérp dan, haarscherp. en uiteindelyk zyn onze zintuigen het enige dat we hebben. dus éigenlyk is verraden worden het beste dat er bestaat.
de enige echte erfgenaam van de velvet underground is sonic youth. sonic youth heeft meer te maken met de velvet underground dan lou reed.
een goeie song om erin te stappen: new york city ghosts.
een goeie song om erin te stappen: new york city ghosts.
3 opmerkingen:
Vitalski is Prince fan, geeft er zelfs lezingen over, dus laat hij voor zijn lezingen eens de nadruk leggen op de zin Hollywood conjures images of the past uit The Future.
Waarom is er in Star Trek The Next Generation maar één robot aan boord van The Enterprise?
Men zegt omdat hij one of a kind is, te moeilijk om te maken, maar hij kan wel van A naar B in de transporter, dus kan hij ook van A naar A en B, duplicatie.
U ziet het, The Future is volledig verkeerd opgesteld vanwege an agenda. De toekomst waarin The Enterprise ook verkeerdelijk geen kwantum data teleportatie heeft want dat betekent dat The Enterprise aan space exploration doet met enkel robots aan boord en geen enkele mens. Wanneer die robots iets interessant ontdekken op eender welke afstand van de aarde, sturen die een bericht naar de aarde in real time vanwege die kwantum data teleportatie en kan de crew via die kwantum data teleportatie zich in real time naar The Enterprise teleporteren en zouden we in de serie ook meer het leven op de aarde zien waar de eeuwige wereldvrede is vanwege de robots. Want nu zeggen de oudere fuck-ups: een robot constant aan ieders zijde, dat gaat nooit gebeuren, dat is te asociaal en te big brother terwijl ze vroeger zeiden: constant een smartphone bij je hebben, dat gaat nooit gebeuren want dan ben je constant bereikbaar, te asociaal en te big brother.
De dynamo van dEUS uit first draft zit al aan the second draft waarbij the limb don’t need legs he needs a wheelchair vervangen is door he needs a metal pair.
https://youtu.be/b9foH_OeITA?si=WZA8HO9Thz1ZRJyC
En dan nog de obligate commercial
Gewoon de wet toepassen en de vijf bewijzen de wereld rond krijgen
1. Als een acht maanden oude baby in de baarmoeder daar elke dag een dag jonger zou worden zou die uiteindelijk ook sterven en dat betekent dat de dood zich ook voor het leven bevindt.
2. Duizend jaar geleden was je lichaam ook al op de aarde maar het was toen volledig uit elkaar en dus dood om dan later tot leven te komen vanuit de dood.
3. Wanneer men sterft wordt het bewustzijn niets want er is niets na de dood maar dan zou men even goed eens een auto of een huis niets moeten zien worden.
4. Als de doden enkel zichzelf kunnen zijn, zijn ze al altijd enkel zichzelf geweest.
5. Bevindt het bewustzijn zich in de lege ruimtes in de hersenen of in de rest van de hersenen waarin geen enkele lege ruimte is?
https://open.spotify.com/track/4osBozs1KDjHJ61bbOW721?si=CDemMdeNRXWTbq9yYu8koA&context=spotify%3Aalbum%3A0hWY4eSi2bZ8tWplgjO0ph
De Vitalski blog is ook een weetjes blog dus misschien komt er de volgende wetenschap.
Hoeveel “fun fistfights” zijn al dodelijk afgelopen terwijl dat “niet de bedoeling” was.
Als Elon Musk zegt dat volgens hem iedereen in de wereld morgen al een robot wil met de daarbijhorende wereldvrede maar dat het langer gaat duren vooraleer je kan bestellen en dat hij zijn werknemers niet contraproductief gaat uitputten moeten wij dat accepteren.
Wat wij niet moeten accepteren is een slapende wereld die grotendeels niet weet dat de wereldvrede voor de nabije toekomst is.
Het VRT Nieuws
De geschatte wereldvrede is binnen…terwijl de wereld nu al een heel pak dichter is bij die wereldvrede.
Volgens sommigen wil niemand nog in de gevangenis verzeild raken wanneer men niet meer hoeft te werken en dan alles kan krijgen in de mate van het mogelijke.
Make the news happen Make the news happen
Een reactie posten