donderdag 13 oktober 2011

woensdagnamiddag

in stuyvenberg komt deze wagen frontaal op my afgereden - in het midden van de baan.
   hy stopt niet dus ik moet uitwyken, naar links want rechts staan er wagens geparkeerd.
   onze snuiten botsen keihard, en dan snydt hy in volle lengte myn rechtse flank algeheel over.
   dan zegt hy:"ik kwam van rechts," en zeg ik daarop:"ja maar reed over het midden van de straat."
    myn langitudinale schade en deze photo geven my gelyk, volgens my. die auto kan toch daar zo nooit te staan komen? maar ik vrees dat ik iets verkeerds heb ondertekend...

3 opmerkingen:

Rode Ridder zei

Zal ik je volgende keer maar eens terug met mijn auto vervoeren, Vitalski?

saskia zei

de zin 'ja maar je reedt over het midden van de straat' is heel onduidelijk en dus in het voordeel van hem. het moet zijn 'ja maar je nam je bocht veel te scherp zodat je naaadat je van rechts kwam frontaal op mij afkwam. en toen pas gebeurde het ongeluk.

Vitalski zei

inderdaad ):