zaterdag 2 juni 2018

state of being, 2 juni 2018

terug thuis van zo'n efteling-reis, en dan nog die kinderen inpakken en onderstoppen: nu algeheel gedraineerd. dat is het, een echte drainage. maar toch is het koud bier vergeleken by het dagelykse lot van ouders met nog jongere kinderen. plus, nu heden dan ook wel een mooi voetbad-na-de-storm. by het duidingsprogramma "de-afspraak-op-vrydag", dwz debatten "per kilo"; dwz:"zouden jullie over dit onderwerp nog eens 15 kilo bla-bla kunnen opvoeren? en dan meteen aansluitend nog eens 30 kilo blabla over dàt onderwerp?" -en, ja: ze kunnen het, heel goed zelfs, dus daarom vind ik het een goed programma.
    voorts:
    -myn enige ceintuur is weêr stuk - waardoor m'n broek weêr àldoor afzakt. doordat ik een dikke buik heb op relatief dunne heupen; daardoor kan ik niet zonder ceintuur.
    -ik wil me graag helemaal scheren - maar: volgende week zondag heb ik myn snor nodig, voor een enkelvoudige gig in de huid van victor glorieux...
   

Geen opmerkingen: