zondag 26 december 2021

dreamer


kerstfeestje by onze familie; was echter in een zeer grote tent; er kwamen op den duur honderden mensen binnen; ik zat aan een houten tafeltje aan de inkom - om iedereen van zelftests te voorzien. ook els korteleven kwam daarvoor langs, ik zei: "nu ben ik eens degene die aan zo'n tafeltje aan de inkom zit met zo'n gastenlyst." evenwel: eenieder kwam die test wel doen - maar: zonder de resultaten ervan te willen afwachten. *** in een andere droom droomde ik dat pitouche kon praten. een paar woordjes. ondermeer "dank je". en ook kon ze echt lachen. het was erg realistisch; want klankmatig zeer beperkt, nog nét verstaanbaar, en bovendien: die kat, dacht ik, die hoort ons permanent praten met elkaâr; geen wonder dat die daar op den duur toch iéts van oppikt."

Geen opmerkingen: