maandag 27 december 2021

dreamer


ik fiets door de stad, moet hier naar links, daar stap ik even af met de fiets aan myn hand, er lopen erg veel mensen zodat ik er byna niet langs kan... wat later ben ik in nederland, aan de bioscoop-achtige ingang van een event-zaal; een jong paar kykt daar op de geprogrammeerde uithanglysten, de jongen zegt: "je kan daar beter niét naar kyken, dat wordt toch allemaal afgelast... toch bestellen ze een ticket, voor welke band dan? het antwoord: een band genaamd "tuur". zy vertrekken naar binnen, op een overdreven vriendelyke manier neem ik afscheid van ze, zeggende "ik hoop jullie nog eens opnieuw te mogen tegenkomen", my afvragend: ben ik nu oprecht zo vriendelyk of is dit iets strategisch, iets berekends?*** in myn vroegere huis in de merellaan beweegt er een zeer grote spin door de woonkamer, die wat later zelfs ook kan vliegen, ik doorboor het gruwelyke ding, dat nu zelfs nog groter is, met een grote, bolronde kop... het insect leeft nog half, het beweegt nog...

Geen opmerkingen: