woensdag 28 september 2022

state of being, 29 september 2022


van 12 uur smiddags tot 2 uur smiddags extreem diep in slaap; dat was wél in de zetel in de woonkamer - maar toch kan je dit niet meer een "powernap" noemen.

de -ly vorm, voor het bywoord, is toch raar by "bad". "it is going badly". toch is dat in principe de juiste vorm.

"thuiskomen", hoe een geweldig iets. mogelyk het meest geweldige dat er bestaat. van de dinsdag club kom ik pas thuis op woensdagmiddag. ik kom wel thuis dinsdagnacht, maar die boog blyft gespannen tot en met, vyf uurs later, het gaan lesgeven smorgens op school. pas na, tevens, dat lesgeven, inclusief het weg en weêr ryden, is het werkelyk dat ik uiteindelyk thuiskom.

vrienden zeggen: "je hebt het druk tegenwoordig"- maar ik heb het niet drukker dan anders, dat is ook niet mogelyk, ik ben àltyd bezig, al decennia lang non-stop; alleen ben ik heden nog eens één-en-al gericht op het naar buiten komen, op het uiterlyk resultatieve. maar in geborgenheid is het dus exact even druk, er verandert wat dat betreft totaal niks.



Geen opmerkingen: