donderdag 25 januari 2024

uit het schriftje


heel vroeger zei wel eens iemand, dat een van de voornaamste redenen waarom veel mensen beroemd willen worden, eruit bestaat dat ze zich willen bewezen zien tegenover hun klasgenoten van vroeger.
    dat leek my geen on-aannemelyk theorie - tot voor de komst van het internet.
    vandaag sta ik met al die klasgenoten in contact - en dien ik vooral verbaasd te staan om hun desinteresse in myn laten en doen.
    goed, ik volg ook hun helemaal niet; ik weet niet of ze twee kinderen hebben of vyf, ik weet niet wat hun man doet. ik weet niet eens of ze al gestorven zyn of niet.
    de persoon die ik vroeger was, staat even ver van my af als de eerste de beste nobele onbekende die my passeert op straat.


"wie zou je bedanken in je speech wanneer je een award ontvangt?" in alle ernst antwoordt mollie ogenblikkelyk: "pitouche"

1 opmerking:

Anoniem zei

Kleine oproep aan Dave Beschuit...hedde gij kinderen ? 😜