woensdag 20 maart 2024

state of being, 21 maart 2024


ik noteer dit op woensdag, zeven uur savonds. de gehele dag fysiek enigszins uitgeput, na de uitzonderlyk goeie dinsdagclub-gig van gisteren. uitzonderlyk goed tempo, en quasi volledig met éigen clubsterren, geen import van "bekendere namen", echt wyzelf.
    ook enorm goed dat zich daar een verjonging voordoet, zowel in het kader als op de planken.
    zelf deed ik drie minuten lang myn àllermeest energieke dans aller tyden, totààl speedy. (vandaag zag ik er een filmpje van; gaat inderdaad hàrd; maar: pas nu begryp ik, dat er aldoor niémand aan het kyken was... zelfs al stond in in het midden op het podium, niemand kykt...)

zo erg afgemat als ik my dus weet, is het vandaag lastig om in een groove te geraken. het mailverkeer, alle regelingen, toneelwerk; maar ook, om er even tussenuit te wezen, de tekentafel; dit alles allemaal on-magisch...
    allicht komt er laat savonds verlossing, dat is op woensdagen meestal zo: dat er zich rond een uur of elf savonds dan toch ineens een energiebron aandient; daardoor de dingen weêr spannend zyn en de mogelykheden oneindig...





Geen opmerkingen: