donderdag 3 oktober 2024

state of being, 4 october 2024


ontbyt in rotterdam. om acht uur smorgens. spek en eieren. ernst löw. toon otten, die op dàt uur al twee biertjes drinkt...
    daarna ook optreden in rotterdam. was op voorhand enigszins angstig omdat ik totaal niet wist wat er van me verwacht werd - maar alles kwam goed, geraakte zelfs steengoed op dreef. goed lachen...
    om twee uur smiddags weêr thuis in antwerpengrad. een koffi met luv. een powernap.
    op naar gent, zaal de kring; en daar zit ik nu nog steeds, hierzo bloggend onderwyl yannick zyn lampen ophangt.
    daarstraks was ik hier met paul horemans.
    van negen uur savonds tot twaalf uur snachts was ik hier echter in myn eentje, in dit grote leêge verlaten gebouw en ontelbaar vele kamers - én kreeg ik stellig de indruk dat er inbrekers rondliepen. was best eng. een engelse sleutel in myn hand - en erachter aan.
    waren echter twee binnen verdwaalde duiven...

Geen opmerkingen: