woensdag 2 oktober 2024

state of being


groeten vanuit de hôtelkamer in rotterdam. ik ben hier tezamen met ernst. straks, in de vroege voormiddag, verlenen we ludiciserende assistentie aan een uiteenzetting over "artificial intelligence", in opdracht van de wereldburger toon otten, die afwisselend in rotterdam woont én in budapest (hy pakt vier keer per week het vliegtuig...)
    de hôtelkamer is goed in orde, sorry dat ik alsmaar geen photo's meer maak, ik zou daar terug aan moeten beginnen, maar dan zou ik een phototoestel moeten hebben want met zo'n telephoon is het niet tof om te doen.
    normaal moet ik op woensdagen zien uit te blazen, recupereren van het verzet in het clubhuis daags tevoren; maar dat was er dus niet by vandaag.
    ik houd het kort, omdat ik absoluut nog wat wil lezen ook.
    precies dat myn deken hier wel niet warm genoeg is - maar de hele nacht stoken is ook geen optie...
ik kan niet slapen zonder minstens één open venster. liefst drié open vensters...

Geen opmerkingen: