donderdag 25 oktober 2018

alternatieve feiten













1. het is wetenschappelyk bewezen dat hoe langduriger je op facebook zit, hoe slechter je je voelt; toenemende ontevreênheid over de eigen levenssituatie, afnemende fysieke én mentale gezondheid, en toename van lichaamsgewicht.

2. by een onthoofde platworm kan de kop terug aangroeien - én zelfs heeft die dan ook zyn herinneringen terug.

3. het is quasi onmogelyk om iemand van mening te doen veranderen zuiver op basis van feiten. de harde feiten zyn ondergeschikt aan het voornemen om ergens in te geloven.

4. mensen die opgroeien in warme landen zyn in het algemeen vriendelyker dan mensen die opgroeien in koude landen.

3 opmerkingen:

els c. zei

Ik ben nu 5 dagen compleet weg uit Facebook en ik mis NIKS.
Ja, eigenlijk wel - 1 pagina die ik écht wil volgen; misschien log ik vanaf nu wel af en toe een paar keer in om alles daar even te lezen.
Voor de rest: zàlig, zonder Facebook! :-)

Vitalski zei

me i like facebook!!

Vitalski zei

Blog