zondag 12 januari 2020

dreamer

vervelend dat ik weêral over prince heb gedroomd... behalve wanneer het over obscene capriolen gaat, wil ik hierzo, op deze blog, toch echt zo eerlyk als het maar kan, àl myn dromen neêrschryven; zodat het nu onderhand gaat lyken alsof ik totaal psychotisch altyd maar van prince lig te dromen - wat misschien zelfs waar is, die figuur vervult in myn brein, wellicht, een archetypische positie; iets aanduidend als "het hoogste dat een mens kan bereiken" - maar fier ben ik daar niet op!!... anyway, myn neef sam had my zodus een twintigtal vinylplaten van prince cadeau gegeven, in dunne, kartonnen hoezen, in een grote stapel, met daarop allerlei songtitels waarvan ik nog nooit had vernomen. het art-work maakte wel duidelyk dat de meeste platen van de periode '87 waren (sign 'o' times...) myn neef zei:"je vind die nummers na lang zoeken ook wel op het internet - maar op vinyl is veel magischer." ik zei:"reken maar!!"



2 opmerkingen:

Sam zei

Je hebt dus eigenlijk van mij gedroomd ipv Prince. Maar of dat beter is qua archetype valt te betwijfelen.

Vitalski zei

haha ja je hebt gelijk !!! myn excuses !!!