donderdag 30 april 2020

state of being, 30 april 2020




vroeg naar beneên gekropen, speciaal om rocco james conan gezelschap te gaan houden. met de geluidsdempende kop-telephoon over myn twee oren, daar nog urenlang liggen voortslapen in de zetel. - wel af en toe toch wakker worden, om zo 'ns uit te mompelen:"hey rocco - heb jy je huiswerk toch al gemaakt..."
    nadien zelf hard voortgewerkt aan m'n boekje over frankenstein... is by naêr inzien een infernaal karwei, goed mogelyk moet ik op een ogenblik besluiten:"ik kàn dit niet..."
    in de namiddag een digi-vergadering gehad met m'n leerkrachten-begeleidster... ik dacht:"ik word op staande voet ontslagen!", maar in praktyk bleek van helemaal niet, alles bolt lekker, zoals het is...
    weêral bemerk ik, onderwyl ik dit alles hier neêrschryf, een gat in m'n rechtersok - dit, doordat ik m'n teennagels niet vaak genoeg byknip...

Geen opmerkingen: