dinsdag 31 augustus 2021

ranking


top 17
ranking: alle films van 2019 die ik toevallig gezien heb

p.s.: de eerste drie films zyn erg goed; films vier, vyf en zes kunnen ermeê door; de films vanaf nummer zeven tot en met nummer zeventien zyn pure rotzooi.









1. once upon a time in hollywood
2. child's play 
3. dumbo
4. joker
5. crawl
6. spider-man: far from home
7. john wick 3
8. deadwood 
9. 1917
10. downton abbey
11. the irishman
12. avengers: endgame
13. godzilla king of monsters
14. it, 2
15. the lighthouse
16. rolling thunder revue
17. little women

3 opmerkingen:

Sam zei

Ik ga niet akkoord met da lage plaats van the Irishman. Maar ja, het is dan ook niet mijn blog met mijn lijstje.

Jean-Lou zei

Joker, nr. 4??
Persoonlijk vind ik "Joker" een schoolvoorbeeld van hoe je met een goed basisidee en zeer veel middelen een ultra plat, saai en voorspelbaar ding maakt. De berg baart een dode muis. En vele dollars.

Vitalski zei

van "joker" vond ik alleen het einde tamelyk zwak, de rest heeft my toch hard geamuseerd...