woensdag 29 maart 2023

@nestor


maak dat myn inkomsten myn uitgaven overstygen - doch zonder dat ik daarvoor in myn uitgaven ook maar enigszins zou hoeven te snoeien.

maak dat ik geen zenuw-inzinking kryg, maar vrolyk blyf glimlachen terwyl alles wordt voltrokken.

wees mild voor myn gulzigheid, voor myn veel te vele, hoogmoedige begerens.

begryp in dit alles toch tevens ook myn oprechte neêrigheid.

dank voor de schitterende sterfscène die diane broeckhoven eêrgisteren speelde in de dinsdagclub.

1 opmerking:

crowdserver1 zei

Als ik aan mezelf denk, wens ik dat de gratis app Pocket Singer een mooi leven van updates te wachten staat.
Ik denk dat ik de eerste Belg ben die een popsong heeft gemaakt waarbij de zangstem, net zoals de instrumenten, in de computer zat. In dit geval een iPad en het betreft een mini mini popsong. Je geeft de tekst, bepaalt het tempo en de lengtes en toonhoogtes en plaats op de tijdlijn van de lettergrepen et voila.
Gecombineerd met voice cloning gaat dat prachtig worden naar mijn mening.
Te beluisteren via de volgende link of klik op mijn naam: https://youtu.be/EZL60WdLswY
Links in de beschrijving van de video.
Wie denkt te weten wat de vrouwelijke zangstem zingt, mag dat hier neerschrijven. Om mij een idee te geven hoe verstaanbaar ze klinkt.