maandag 1 januari 2024

state of being, 2 januari 2024

de tyden zyn eigenlyk "spannend". dat is iets heel anders dan "stresserend". het spannende is boeiend. ik ben kolossaal benieuwd naar wat de nabye toekomst nu voor de nieuwe dinsdagclub in petto heeft. maar ik ben klaar om ook de eventuele tegenslagen toe te lachen. dààrom is het dus niet "stresserend", maar inderdaad spannend, boeiend, fascinerend, nieuwsgierig maken, inspirerend, studie-waardig.


vanmiddag familiefeest by m'n pa en ma. jammer dat ik geen photo's gemaakt heb. vooral juist sinds myn doorbraak als totale superster, zyn myn fans meer dan ooit benieuwd naar myn privé-leven, naar de kleinkinderen van myn zus, het beroep van myn neef die in vietnam woont (echt). ik zou echter moeten zien terug te grypen naar het echte klassieke photo-toestelletje. photograferen met een telephoon is niet tof.

eigenlyk zou ik zo'n echte serieuze loodzware kodak moeten hebben, zoals een echte photograaf rond myn nek, aldoor. ik maak in de dinsdagclub geen photo's, omdat er sowieso altyd drie of vier photografen druk in de weêr zyn; maar myn éigen standpunten zouden natuurlyk volledig ànders zyn...
    maar ik weet niet of ik de techniciteit zou aankunnen...

wanneer ik dit alles lig te noteren, liggende in de zetel, is het twee uur snachts - en, jawel: myn elfjarige dochter is aan het kunst-schilderen in de keuken. die is daar om halftwee snachts nog meê begonnen... pfieeewwwwwwwwwaaahhhh....

Geen opmerkingen: