dinsdag 24 maart 2009

uit het dagboek van sharky lasson


laat ik het maar eerlyk toegeven;
myn grootste voorbeeld is tokyo hotel...
zoals roy orbison niet op kon tegen elvis presley...
met phenix2000 hebben we ook wel veel succes,
maar dat is toch niet te vergelyken...


en als ik deze photo zie...
toen durfde ik nog op te treden zonder handschoenen aan...
nu heb ik, voor ieder concert, minstens twintig paar handschoenen in de backstage gereedliggen, meestal mauve.
 binnenkort worden in europa voor alle zangers en acteurs
 handschoenen verplicht
                                      dus kan ik er net zo goed nu al meê beginnen...

sharky lasson is het jonge neefje van professor pierre lasson.
hy is de zanger van fenix2000 maar doet stage by zyn nonkel.
deze blog publiceert voortaan iedere dinsdag de belangrykste fragmenten uit het dagboek van sharky


Geen opmerkingen: