zaterdag 13 mei 2017

state of being, 13 mei 2017

de gehele kamer ruikt muf - doordat de kleêren van m'n kinderen liggen te drogen op de chauffage. het slagregende erg hard rond zeven uur savonds. "pa-paaa, mogen wy héél eventjes in de regen gaan staan?" "oké, doe jullie regenfrak en jullie botten maar aan - ga maar schommelen, zelfs!" doch zoiets loopt nooit goed af; na een minuut of tien reeds, lag rocco james conan,- niet gevallen zynde, maar voor de lol, zuiver,- plat op zyn rug in een diepe modderplas...
    voorts stop ik er al meê, voor vandaag; het is stipt vier uur, en ik word onderhand een beetje moê... en dat, terwyl ik nog had willen voortzien naar "antropoid"...)
    (één minuut geleên zat ik nog by m'n broêr serge, doordat m'n print-inkt ineens op was, en ik voor dat robbe-interview nog dingen moest zien uitgeprint te krygen. om twaalf uur savonds had ik hem ge-sms't: kan ik afkomen?; om halfvier snachts repliceerden-'ie:"ja hoor...")

Geen opmerkingen: