woensdag 28 augustus 2019

dreamer

een droom duidelyk over zelfvertrouwen. ik bestuurde een gigantische camion, dat was erg fyn om te doen, zelfs als ik ermeê naar gent reed, waar ik in principe niks verloren was. eerder al, aan de antwerpse schynpoort, had ik die camion even geparkeerd zonder hem op de handrem te zetten; de camion begon vanzelf te ryden, alsmaar sneller; omstanders zeiden: die slaat te pletter! maar zelf dacht ik tamelyk beheerst: dit moét my nog lukken! ik sprong achterop het rad rydende vehikel, klauterde naar voren - en stuurde weêr voort.
    in gent bleek deze vrachtwagen abusievelyk geparkeerd te staan by een bende enge misdadigers. toch was ik ook hiervan niet onder de indruk, zelfs niet wanneer de leader of the pack zyn geweer op my richtte; ik sloeg dit wapen gewoon erg snel uit zyn hand (wellicht een nawee van een scène uit de film "deadwood" die ik daags tevoren zag; een boef houdt daarin een jongen gegyzeld, zeggende:"niet schieten of dit jongetje gaat eraan!" maar bullock is daar totaal niet van onder de indruk en schiet die boef simpelweg neêr...)

Geen opmerkingen: