donderdag 22 februari 2024

state of being, 23 februari 2023


die vorige prent is dus afgewerkt - maar: metéén heb ik een nieuwe basis-prent op myn tafelblad klaarliggen. een gelykaardig iets, zo'n educatieve textiel-rol...
    maar dàt is dus de juiste strategie... je kan nooit méér dan 24 uurs op één dag tyds in volle actie verkeren - doch zolang als er in ieder geval maar, met gods hulp, àltyd zo'n prent ergens in de rondte zweeft, en bezig is met tot stand komen; dan gaat ie vooruit...
    het "in gang komen", dàt is de nodeloze slush. dàt is het soort van tydverlies, lezers, dat je wél kan vermyden...

de bulderdrang-roman nog eens bekeken - en daarop afgeknapt, toch wel. was misschien niet het juiste moment? na een uur weêr opgeborgen, om nu voor een lange tyd niet meer naar terug te keren.

rocco james conan is op dit moment, terwyl ik dit aan het noteren ben, op zyn muziekschool bezig met optreden, met zyn zangkoor. luv vroeg: "ga je niet meê?" maar eigenlyk vroeg ze dit te laat; ik had al een geheel ander dag-schema in myn kop, dat wilden-ik niet meer overhoop gooien.
    is enerzyds wel stom - wat voor een vader laat er nu een kans liggen om zyn zoon te zien optreden?
    misschien  is het anderzyds wel verdedigbaar; de momenten dat ik in myn zetel kan zitten, zyn schaars, en zo'n schoolse groep-optredens, in harde, naturalistische omgeving, zyn niet altyd erg feëriek.
   


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Auwch … vind ik best wel sneu voor Rocco én voor jezelf

Vitalski zei

):