zondag 28 april 2024

dreamer


ik droomde dat ik wakker werd in my geparkeerd staande auto, achter het stuur; na lang denken begreep ik (dit alle dus in myn droom), dat ik daags tevoren na een optreden meteen by het thuiskomen, na het parkeren, in de auto in slaap moest zyn gevallen, en de hele nacht zo hebben doorgeslapen; wat vooral erg was omdat blykbaar de motor nog draaide, wel zéér stilletjes, namelyk omdat allicht de naft byna op was, inmiddels. vreselyk, naar de buren toe. *** ik droomde dat ik ergens, maar heel opeens totaal niet meer wist naar waar dan wel, en my ineens totaal niet meer kunnende oriënteren. op den duur wist ik wél myn bestemming en begreep ik dat we alsmaar meer verkeerd liepen, maar herkende ik daarin een typische stress-droom, zodat ik dit verder kon beleven met een meer bevrydende zelfspot.

Geen opmerkingen: