zaterdag 27 april 2024

state of being, 28 april 2024


te vroeg wakker. om een iets dat my dwarszat - gelukkig weet ik inmiddels al niet meer wàt dan wel precies. maar tobbend in bed in de morgen, is onzin - dus meteen naar beneden, het huis in.
    dat leêg was, luv de kinderen naar hun cursussen aan het brengen zynde. zanglessen of musical-dingen, ik kan het niet volgen. alleszins is er dezen-avond een optreden van rocco waar ik naartoe ga.
    rond het middaguur kwamen de alien en sofie de chef langs me thuis, voor spullen die ze nodig hebben voor de dinsdagclub. 
    inmiddels werd het zeven uur savonds. hier naast my ligt pitouche. verder zie ik niets.
    tot dusver niet zoveel kunnen doén of voor mekaâr krygen. hoewel, toch wel de match kunnen bewerkstelligen voor dinsdag 14 mei: jokke schreurs tezamen met filip jordens; yeah, da's goed, dat is iets byzonders... 


Geen opmerkingen: