zondag 25 november 2018

state of being, 25 november 2018

in de vorm van het alfabet

afwachten: afwachten tot ik "the venom" on-line kan bezien...

black mirror: vorige week nog eens een aflevering gezien, genaamd "san junipero"; volgens een stemming op het net de beste aflevering van de reeks - volgens myzelf echtwaar juist de àllerzwakste die er tussenzit.

circus bulderdrang: ook verderop deze week weêr een repetitie met het circus, alwéér om negen uur smorgens, hoe surreëel...

de groene hel: is een album van "storm", waarvan rocco zopas zei:"het beste boek dat ik ooit heb gelezen."

eten: op het moment heb ik kei-veel honger (het is 17:30u), vooral zin in dingen met pindasaus.

flamingo: is een liedje gezongen door myn vriend geert beullens, dat ik erg goed vind; maar, sprak hy, "die song staat inmiddels te ver van my af."

gecoiffeerd: danane bazooka heeft gisteren m'n bakkenbaarden, m'n snor en m'n uitgroei weêr zwartgeverfd, en m'n krullen staan ook extreem...

hoesten: eigenlyk ben ik al jarenlang iedere nacht aan het hoesten (voor alle duidelykheid: ik rook al 15 jaar niet meer.)

ijsbeer: een gewone beer verandert in een ysbeer; die is dus te erg "gepolariseerd".

jas: eigenlyk heb ik op het moment geen winterjas.

kamerjas: myn kamerjas is myn alles.

lectuur: himmlers geheime deal, door max wallace. een integrale ouwe jaargang eppo's.

muziek: op het ogenblik heb ik de notting hillbillies spelen...

naaien; myn zoon en dochter hebben een nieve rage hier in huis, met name: lappen stof naaien.

optreden: ten dinsdag dus nog eens een woonkameroptreden... van de week zag ik dat myn aller-eerste woonkamer-toer dateert van 2008...

proper: moeilyk om die zwartgelakte vingernagels echt helemààl proper te krygen.

rendieren: vanaf 1 december ga ik aan kerstmis beginnen doen. dwz dan ga ik de eerste kerststukken aan deurklinken hangen en zo. in londen zyn ze er dan al een maand meê bezig.

sinterklaas: daarstraks de sinterklaasfilm van hugo matthyssen gezien in metropolis. 

tindersticks: is toch eigenlyk een overroepen band.

vergeten: m'n beste leesbril gisteren laten liggen in cc merksem.

werk: subiet, zondagnacht, huiswerk, vooral aan dat kindertheaterstuk met de koperblazery, première januari al.

zondag: is de mooiste dag van de week

Geen opmerkingen: