woensdag 28 november 2018

state of being, 28 november 2018

het is één uur smiddags. toch ben ik nog maar net wakker. zo vroeg overdag aan m'n dagboek knutselen - dat heb ik nog nooit gepresteerd. doordat er natuurlyk nog helemaal niks te melden valt.
     ik ben zo laat op, doordat mollie een uur vroeger wakker werd dan luv, en ik dus wel al aan het waken ben geweest van zeven uur smorgens tot acht uur smorgens. en daarna was het moeilyk om opniéf in te slapen, wegens rumoerig verbouwingswerk. dat gaat nog een lange tyd duren, dreinen en drillen; het huis schuins tegenover ons, is gestript tot op het bot, en gaat nu weêr integraal moeten worden opgebouwd: door slechts twee mensen, niet eens door professionals.
    ik drink myn cola liever in blikjes - maar okay, luv heeft ze nu in kleine flesjes besteld... die blikjes zyn ook wel te groot...
    okay... dan ga ik nu maar eens m'n mailbox verkennen...

Geen opmerkingen: