donderdag 3 januari 2019

dreamer

ik droomde dat ik woonde in hull, in engeland, en dat nigel williams daar ook was. op een ogenblik vertrokken we samen van myn studio naar een fuif daar ergens.***op een ander moment droomden-ik dat ik met een viertal of een vyftal zeer fyne schoonheden in een badkamer in een warm zitbad voluit aan het aerobiccen was; meestal treedt er tydens dit soort dromen een censor in my op, die op den duur zegt:"zeg, stop maar al - niet overdryven," maar ditmaal kon het blykbaar allemaal rustig doorgaan... er kwam ook zelfs een buurvrouw nog langs, om te zeggen dat we teveel lawaai maakten. ze wees aan, hoe de bovenburen langs het glazen dakterras zelfs konden verstaan wat we allemaal zeiden.***ik moest in de enige horeca-zaak die schilde strand ryk was, een zelfgemaakte affiche gaan hangen voor een geïmproviseerd optreden. inmiddels was die pittoreske zaak tussen de rozenstruiken vernieuwd, en terwyl de nieve eigenaars my vriendelyk ontvingen, begreep ik:"oei, hier op die haag ligt, zo te zien, een plastic zakje vol met hasjiesj, dat ik hier ooit, heel lang geleden, zelf heb achtergelaten; subiet hebben die mensen door myn schuld een proces aan hun been..."

Geen opmerkingen: