maandag 14 januari 2019

state of being, 14 januari 2019



de gehele dag thuis gebleven, tot vier uur smiddags zelfs in pyjama (een veerkrachtig kleedsel in groen met zwarte horizontale strepen.) eerst goed doorwerken aan "de oase van douz", zynde het kindertoneel dat ik maak voor "de koperblazery", en vervolgens myn eerste stappen gezet voor een conference die ik tezamen met veston voor garifuna ga doen, over het wel en weêr der kempen... ik zat aldoor beneên, in de machine-kamer; normaal heb ik maandag de planeet wel voor myzelf, maar mollie was rond het middaguur van school naar huis afgevoerd wegens nefast vliedende snotvalling... dat zag ik wel aankomen, gisteren tot vier keer toe uit m'n slaap door haar wakker geroepen... kreun...
    morgen ga ik naar een carrière-consultatie-bureau, ergens in de lange leemstraat, echt. dat ik daar nog minder aan zou hebben dan aan myn bezoek aan de vakbond vorige week, is onbestaanbaar. het duurt maar heel even, en het kost byna niks. ik verwacht er hoegenaamd niks van, behalve dat ik alles nog eens netje op een rytje zal kunnen zetten... en daarna ga ik eindelyk naar die hypnotiseur in aarschot ook...
   

Geen opmerkingen: