maandag 12 augustus 2019

state of being, 12 augustus 2019






alleen maar een gezinsleven heb ik; maar dat gezinsleven is wel erg goed. rocco james conan en zyn zus mollie hebben, de gehele dag  lang, mekààr beziggehouden (oa heeft mollie een stuk van zyn froefroe zomaar weggeknipt), met als gevolg dat luv en kik aldoor konden zetel-hangen en boeken en gazetten lezen. op het moment lees ik vyf boeken door mekaâr maar toch met voortgang.
    met wat geluk ga ik subiet, vannacht, wel nog voort-arbeiden aan myn nieuwste conference, "de vloek van de michel prinsen", première pas in januari. zodra ik, verderop deze week, voor ànderen ga schryven, moet ik m'n éigen projecten weêr eventjes opbergen - wat een goeie, vruchtbare zaak is, doordat ik een zeker geheel heb kunnen "afronden".
    op straat veel kabaal, wegens offerfeest. het verplicht verdoofd slachten is dit jaar ingevoerd, maar het is geen echte vooruitgang, doordat een groot deel der offerfeestvierders in hun hart wel tégen die verdoving schynen. we kunnen pas thuiskomen als die het zélf ook beter zo vinden. 

Geen opmerkingen: