donderdag 11 april 2024

dreamer


myn oomzegger enak woonde waar ik vroeger woonde, maar had nu een verhuizing nodig; ik ging dat allemaal regelen. er kwamen twee jonge kerels zich aandienen, maar ze waren wel erg jong, en zagen er nogal slapjes uit ook. myn moeder zei, nog terwyl die het konden horen: "die gaan dat nooit kunnen," maar myn vader zei: "geef die mensen toch een kans." ik vond dat hy gelyk had, zodat ik ze met plezier het vertrouwen schonk. en het nodig aantal euro's bovendien. *** een afspraak by een uitgever. ik ging een voorschot krygen. maar: er was nog een medewerker ook, en die moest eveneens een voorschot krygen. dat moest cash, en die uitgever had geen cash by zich - dus vroeg hy maar aan my om dat even voor te schieten. ik zeg: "die is ook goed! ik ging zogezegd een voorschot krygen - maar in plaats daarvan word ik nu 500 euro lichter!"
    - deze dromen maken wel duidelyk what's on my mind...

Geen opmerkingen: