donderdag 26 september 2024

state of being, 27 september 2024


ingedeeld in pech en geluk.

pech: niet de pianopedaal blykt stuk, maar, by de nader testing, de piano zelf.

geluk: opniéuw naar het stort geweest - om die afzichtelyke dubbelmatras eindelyk weg te doen, dewelken-al zes maanden lang (!) in de tuin lag te wachten om als dusdanig te worden afgevoerd.

pech: om die piano te testen, mocht ik diverse piano-pedalen gaan halen by jenne decleir thuis - inclusief mocht ik dus ook de slagregen trotseren, die nét van start ging op dezelfde seconde als ik de deur uitging.

geluk: veel thuiszitten, heden. rocco james conan op dit actuele, avondlyke moment hier vlak bezyden my, rustig aan het tictoccen.

pech: de verzekering komt alleen tussenbeide: àls de schade méér bedraagt dan 750 euro; zodat die door de verzekering zelf aangeduide garagist natuurlyk gaat zeggen dat zyn nota 740 euro bedraagt. dit is middeleeuws en anti-vakbond, kill that.

geluk: ik heb nu al zo'n lange tyd zo krankzinnig veel succes en voorspoed by alles dat ik doe, dat ik het my gewoon niet meer kan voorstellen hoe het is om ergens géén succes meê te hebben.

Geen opmerkingen: