zaterdag 15 april 2017

state of being, 15 april 2017



een paar weken terug zei isabelle hessels, met name na die lezing over gerard reve in de permeke bibliotheek, "amai, wat was jouw power point knullig," maar ze zei het met een vertederde glimlach, niet als een kritiek maar als een ontwapende vorm van appreciatie. de powerpoint is effectief een zekere kunstvorm, vooral juist - denk ik - wanneer er voldoende velpon en kartonnen-doos aan hangt... maar de prince-power point is onderhand wel moordend... zonder naar m'n broêr serge te bellen voor hulp (die heeft wel betere dingen te doen), heb ik, aldus geheel op myzelf, uitgevonden hoe ik mp3's in de beelden kan verwerken - met als treurig gevolg dat ik daar nu weêr vier uur lang meê bezig ben geweest...
    met als gevolg dat ik geen tyd heb om deze dagbloekbladzyde meer intensief uit te schryven - namelyk omdat ik héden zelfs in het stadium zit, dat ik die powerpoint, wegens overdryven, opeens NIET MEER OPENKRYG, en dus eigenlyk een tikkeltje dood wil... 

Geen opmerkingen: