donderdag 20 april 2017

state of being, 20 april 2017




de bibliotheek permeke morgen, is uitverkocht, zo vernam ik vandaag; maar ook vandaag, iétsje daarna, vernam ik tevens dat onze "kleinste revue van vlaanderen", volgende maand in de arenbergschouwburg, evenééns is uitverkocht, op twee dagen tyds zelfs; dat zyn toch mooi 800 zitjes...
    de voorstelling in het bejaardenhuis "bloemenveld" daarstraks, ging eigenlyk/feitelyk ook van een leien dak... vooral juist het interview met de 97-jarige cora. op dié manier wil iedereen ook wel oud worden... echt lachen... zy het niét mild voor mannen; "ik ken er byna genen ene goeie!" nog een ander oudje zei iets soortgelyks:"ik hou héél veel van dieren en héél van kinderen - maar gewone mensen, daar moet ik niks van hebben, echt niks!!"
    nog het plezierigste feit van deze dag: dat de wc in de algemene badkamer is hersteld, na een goeie maand van verklontering - maar bovenal dat er in het kleine badkamertje bezyden m'n slaapkamer nog een andere wc is geïnstalleerd, de eerste keer sinds we in dit huis wonen... wel een investering - maar: zo'n wc brengt toch altyd op, zeker op langer termyn...
   

Geen opmerkingen:

Er is een fout opgetreden in dit gadget